Teleporady



Teleporada dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18 pod nr telefonu 796 711 258

W ramach teleporady uzyskacie informacje na temat ewentualnych niezbędnych zmian leków, oraz wszelkie inne niezbędne zalecenia. Jeśli opis Państwa stanu zdrowia będzie budził istotny niepokój, zostaniecie skierowani na badania lub do Szpitala. W ramach teleporady dostaniecie recepty na stosowane przez Państwa leki w postaci e-recepty wysłanej na numer telefonu, jako sms. (recepta taka jest realizowana w KAŻDEJ aptece na terenie Polski). Płatności za teleporadę dokonacie również bez wychodzenia z domu, poprzez szybki przelew z bankowości interenetowej, bądź za pomocą płatności BLIK lub przelewu na telefon. Cena teleporady wynosi 100 zł. Na Państwa adres e-mail, bądź na numer telefonu w formie MMS bądź pliku PDF przesłana zostanie karta porady, ze wszystkimi zaleceniami. W podobny sposób otrzymacie również paragon bądź fakturę. W przypadku chęci skorzystania z takiej formy wizyty prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 796 711 258 

Jeśli jesteś Pacjentem i kończą Ci się leki konieczne do stosowania przewlekłego.

Jeśli Twój stan zdrowia nie uległ zmiane, ani w ramach poprzedniej wizyty, nie było zalecone wykonanie żadnych dodatkowych badań, obecnie Twoje samopoczucie jest stabilne, nie odczuwasz żadnych nowych objawów, ani nasilenia dotychczasowych, Twój lekarz rodzinny może kontynuować zaordynowane podczas poprzedniej wizyty leczenie na podstawie wydrukowanej karty informacyjnej, którą dostałeś. Jeśli jednak masz problem z dotarciem do swojego lekarza rodzinnego, zachęcamy do skorzystania z teleporady – patrz wyżej.